čtvrtek 22. července 2010

předcházející články:
… na jachtě v Chorvatsku – 3. den
… na jachtě v Chorvatsku – 1. a 2. den

Přibližně v 10 ráno vyrážíme směrem k ostrovu Žirje. Po cestě se necháváme tahat na laně za lodí. K mému překvapení je to při rychlosti 3 uzlů už docela zážitek. Poté, co rychlost dosáhla 6 uzlů, se udrželi již pouze silní jedinci ;) - dodnes mám na jedné ruce mozol od toho lana.

Po obědě dorážíme do městečka / vesničky Muna, kde přirážíme k místnímu molu. O pár desítek metrů dále sedáme do příjemné hospůdky, kde popíjíme vínečko a baštíme zmrzlinu. Karel využívá příležitosti a na baru dobíjí akumulátor do kamery. V mezičase vytahuje stativ + dálkové ovládání a začíná “režírovat” malou scénku ;).

Muna víno Muna

Po doplnění tekutin ;) se krátce zastavujeme v místním marketu s cílem doplnit zásoby potravin. Následně odrážíme od městského mola a vyplouváme směrem k ostrovu Kaprije. Navečer přijíždíme do zátoky k městečku Kaprije, kde pohodlně kotvíme na bójce.

Sunset / západ slunce Sunset Sunset Sunset

Sundaváme člun a vyrážíme na břeh na procházku po městě. Při této příležitosti fotíme kýčovité západy slunce ;). Při zpáteční cestě si dáváme večeři v restauraci na břehu moře. Krátce po půlnoci se vracíme na loď. Část posádky (konkrétně já a holky) jede na člunu a zbytek plave ;).